lauantai 3. marraskuuta 2012

Hello, yellow!

Tartuin kirppisreissulla kirkkaan keltaiseen toppiin. Se ei ole mikään tavallisin väri vaatekaapissani, mutta tämä kyseinen vaatekappale kutsui minua puoleensa vahvasti.

Ja onneksi niin! Sillä voi pojat, että se päälläni olen kuin joku muu! Jakomielitautisuutta en lähtisi heti diagnosoimaan, mutta olen kyseisen topin kanssa enemmän hymyävä. Enemmän iloinen. Olen vakuuttunut värin antamasta energiasta vaikka aiemmin olen karttanut kaikenlaisia höpöhöpö-voimaannuttamisjuttuja. Mutta onhan se nyt järkeen käypää, synkän syksyn keskellä heilua keltaisessa paidassa ja kokea olonsa hitusen energisemmäksi. Kuin olisin pukeutunut aurinkoon.

Hieman ryppyinen, mutta niin naurettava! Toppini siis.
Suosittelen värikylpyä (kamalaa, että käytän tuollaista sanayhdistelmää, niin imelää!)! Harmaus on silloin ainakin muutaman sentin kauempana!

-annu-

I bought a bright yellow top. It is not a very common colour on me but it was definately a very good piece of clothing to pick up. I feel so much happier and more energetic when I'm wearing it. I recommend trying on somenthing bright coloured instead of black and grey!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti